Big  big world(廣大的世界)

I'm a big, big girl
我是個大女孩
In a big, big world
在這廣大的世界裡
It't not a big, big thing
那沒什麼大不了的
If you leave me
如果你離我而去

But I do, do feel
但我真的感覺到
That I do, do will
我一定會
Miss you much
非常的想念你
Miss you so much
非常的想念你

I can see the first leave falling
我看見了第一片落葉飄下來
It's all so yellow and nice
如此的金黃而美好
It's so very cold outside
外面真的很冷
Like the way I'm feeling inside
就像我的內心一樣

Outside it's now raining
外面正下著雨
And tears are falling from my eyes
淚水從我眼底滑落下來
Why did it have to happen
這一切為什麼要發生
Why did it all have to end
又為什麼要結束

I have your arms around me
我擁有你的雙手圍繞著我
Warm like fire
溫暖如火
But when I open my eyes
但當我睜開雙眼
You're gone 
你已離我遠去



arrow
arrow
    全站熱搜

    菱晴ELF / Angela 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()